Als officemanager/commercieel medewerker binnendienst zet jij je ervaring en expertise in om de professionals van Redept te ondersteunen in alle aspecten van het reilen en zeilen van het bedrijf. Van het onderhouden van de website tot het ondersteunen van de vastgoedadviseurs in het maken van inventarisaties en presentaties tot het aanspreekpunt zijn voor leveranciers en andere adviseurs. In het kort: een veelzijdige en dynamische functie waar je zelfstandig je eigen tijd kan indelen en een grote bijdrage kan leveren aan het succes van het bedrijf.
Je bent de spin in het web van het kantoor. Je bent klantgericht, sociaal en in staat overzicht en de rust te bewaren. Daarnaast zorg je ervoor dat iedereen in zijn of haar kracht kan presteren. Met jouw communicatieve vaardigheden ben je in staat een aangename sfeer te creëren.
Jouw voornaamste taken als officemanager / commercieel medewerker binnendienst zijn:
Voor deze functie beschik je over aantoonbare en succesvolle ervaring. Dat vinden we belangrijker dan een diploma. Jouw Nederlands (en bij voorkeur ook Engels) zijn uitstekend in spraak en schrift. Tevens beschik je over een proactief karakter en ben jij een echte doener. Ook heb je er geen enkele moeite mee om ‘de telefoon te pakken’.
Verder heb jij:
Redept heeft een hip en eigentijds kantoor in de gezellige binnenstad van Den Haag, om de hoek van het Plein en op loopafstand van het centraal station. Terwijl je tijd- en plaatsonafhankelijk kunt werken, vinden we het wel fijn als je (grotendeels) vanuit ons kantoor komt werken. Zo leren we elkaar goed kennen en kunnen we goed op elkaar inspelen.
Qua invulling denken wij in beginsel aan een functie voor 24 tot 32 uur per week, flexibel in overleg in te vullen. Indien gewenst kan je vrij nemen tijdens schoolvakanties. We bieden een marktconform salaris, in overleg aan te vullen met een aantrekkelijke pensioenregeling.
Indien je geïnteresseerd bent in deze functie, dan ontvangen we graag jouw CV en een beknopte inhoudelijke beschrijving van wat we van je kunnen verwachten (max. 1 A4) via werken@redept.nl of bel Paul Stotesbury op 06-4600 2455.
Redept is een kleine dienstverlener gespecialiseerd in het geven van huisvesting- en vastgoedadvies aan bedrijven en organisaties. Vaak zijn dat kantoorruimten, maar ook bedrijfsruimten, logistiek, winkelruimte of percelen grond. Wij begeleiden onze klanten bij vastgoedtransacties, maken huisvestingsplannen en vastgoedstrategieën en zijn analytische denkers maar vooral ook pragmatische doeners. Wij streven daarbij een hoge (vakinhoudelijke) kwaliteit na. Onze dienstverlening kan het beste vergeleken worden met een externe afdeling huisvesting. Onze organisatie heeft 5 adviseurs die werken vanuit de locaties Den Haag, Amsterdam en Eindhoven.
De kernwaarden van Redept bestaan uit: thought leadership, integriteit, ethiek, hoge mate van kennis en persoonlijk. Deze kernwaarden vind je overduidelijk terug in onze processen en onze bedrijfsvoering. Het opkomen voor de belangen van onze klanten en het uitsluiten van belangenconflicten zijn hier kenmerkend in. Wij zijn gedreven om het maximale resultaat te behalen. Meer informatie kan je vinden op onze website.
Foto: Brooke Cagle via Unsplash