Je bent de spin in het web van het kantoor. Je bent klantgericht, sociaal en in staat overzicht en de rust te bewaren. Daarnaast zorg je ervoor dat iedereen in zijn of haar kracht kan presteren. Met jouw communicatieve vaardigheden ben je in staat een aangename sfeer te creëren.

Jouw voornaamste taken als officemanager / commercieel medewerker binnendienst zijn:

  • Ondersteunen van onze vastgoed professionals in het schrijven van voorstellen, het maken van presentaties en inventarisaties en het (internet) onderzoek uitvoeren;
  • Maken en bijhouden van projectplanning, onderhandelingsloggen en het voorbereiden van contractstukken;
  • Contact onderhouden met makelaars en inplannen van bezichtigingsafspraken;
  • Bijhouden van ons CRM-systeem;
  • Bijhouden van HR administratie;
  • Bijhouden van ISO 9001 administratie;
  • Uitvoeren van financiële administratie;
  • Fungeren als aanspreekpunt voor organisatorische aangelegenheden;
  • Bijhouden van de website;
  • Bijhouden van social media kanalen (LinkedIn, Facebook, Twitter en Instagram).
  • Contactpersoon voor het externe marketingbureau;

Functie-eisen

Voor deze functie beschik je over aantoonbare en succesvolle ervaring. Dat vinden we belangrijker dan een diploma. Jouw Nederlands (en bij voorkeur ook Engels) zijn uitstekend in spraak en schrift. Tevens beschik je over een proactief karakter en ben jij een echte doener. Ook heb je er geen enkele moeite mee om ‘de telefoon te pakken’.

Verder heb jij:

  • een uitstekende beheersing van Microsoft Excel, Word en PowerPoint;
  • geen moeite om zelfstandig te werken;
  • bij voorkeur ervaring in een vastgoedomgeving;
  • een commerciële instelling;
  • oog voor detail.

Wat wij bieden

Redept heeft een hip en eigentijds kantoor in de gezellige binnenstad van Den Haag, om de hoek van het Plein en op loopafstand van het centraal station. Terwijl je tijd- en plaatsonafhankelijk kunt werken, vinden we het wel fijn als je (grotendeels) vanuit ons kantoor komt werken. Zo leren we elkaar goed kennen en kunnen we goed op elkaar inspelen.

Qua invulling denken wij in beginsel aan een functie voor 24 tot 32 uur per week, flexibel in overleg in te vullen. Indien gewenst kan je vrij nemen tijdens schoolvakanties. We bieden een marktconform salaris, in overleg aan te vullen met een aantrekkelijke pensioenregeling.

Indien je geïnteresseerd bent in deze functie, dan ontvangen we graag jouw CV en een beknopte inhoudelijke beschrijving van wat we van je kunnen verwachten (max. 1 A4) via werken@redept.nl of bel Paul Stotesbury op 06-4600 2455.

Bedrijfsprofiel

Redept is een kleine dienstverlener gespecialiseerd in het geven van huisvesting- en vastgoedadvies aan bedrijven en organisaties. Vaak zijn dat kantoorruimten, maar ook bedrijfsruimten, logistiek, winkelruimte of percelen grond. Wij begeleiden onze klanten bij vastgoedtransacties, maken huisvestingsplannen en vastgoedstrategieën en zijn analytische denkers maar vooral ook pragmatische doeners. Wij streven daarbij een hoge (vakinhoudelijke) kwaliteit na. Onze dienstverlening kan het beste vergeleken worden met een externe afdeling huisvesting. Onze organisatie heeft 5 adviseurs die werken vanuit de locaties Den Haag, Amsterdam en Eindhoven.

De kernwaarden van Redept bestaan uit: thought leadership, integriteit, ethiek, hoge mate van kennis en persoonlijk. Deze kernwaarden vind je overduidelijk terug in onze processen en onze bedrijfsvoering. Het opkomen voor de belangen van onze klanten en het uitsluiten van belangenconflicten zijn hier kenmerkend in. Wij zijn gedreven om het maximale resultaat te behalen. Meer informatie kan je vinden op onze website.

Foto: Brooke Cagle via Unsplash

U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten